Bagaimana Saya Tahu Terapi Gerson adalah sah

Bagaimana Saya Tahu Terapi Gerson adalah sah

Ramai yang tidak percaya bahawa Terapi Gerson adalah rawatan alternatif yang sah untuk kanser, atau lain-lain penyakit dan penyakit. Mungkin jika mereka pergi melalui rawatan itu sendiri mereka mungkin mengubah fikiran mereka.

Saya tidak mengalami Terapi Gerson untuk diri sendiri, saya tidak tahu sesiapa secara peribadi yang telah dibantu oleh mereka, dan Aku tidak mempunyai apa-apa bukti. Tetapi saya seorang yang beriman. Saya percaya rawatan mereka adalah berkesan kerana saya telah mendengar keterangan daripada orang yang dibantu. Saya juga telah mendengar testimoni pesakit kanser yang menerima rawatan kanser konvensional, dan cerita-cerita dan keterangan mereka tidak boleh dibandingkan dengan orang-orang yang Terapi Gerson.

Saya juga telah membaca tentang kuasa-kuasa jahat yang cuba menghalang mereka. Jika terapi Gerson itu tidak berkesan, tidak akan ada sebarang keperluan untuk sesiapa sahaja untuk merasa terancam oleh mereka.

Dr Max Gerson melakukan kajian klinikal di mana 446 pesakit pulih daripada 450. Sesungguhnya dia tidak mencederakan sesiapa, tetapi beliau telah membantu orang. Jadi yang berasa terancam dengan kejayaannya, dan yang diracun mati? Tekaan saya adalah ia boleh menjadi hanya seseorang yang berada dalam bidang perubatan moden yang berasa terancam kerana Max telah membantu lebih ramai orang daripada apa yang perubatan moden boleh lakukan.

Selepas Dr Gerson meninggal dunia, anak perempuannya Charlotte mengambil alih amalannya. Tidak lama selepas itu FDA dan kerajaan terpaksa Charlotte sama ada untuk menutup, atau berkemas dan meninggalkan negara ini. Pada masa ini, Terapi Gerson telah menjadi menyalahi undang-undang di Amerika Syarikat

Jika Terapi Gerson ialah merosakkan pesakit kanser yang telah diumumkan menyalahi undang-undang, mengapa Charlotte Gerson tidak didakwa dan dibuang dalam penjara? Mengapa dia dibenarkan berpindah ke negara lain dan mengamalkan aktiviti haram, (atau jenayah) di sana?

Tekaan saya adalah bekas pesakit kanser yang dia telah membantu akan melangkah ke hadapan dan memberi keterangan di mahkamah. FDA tidak mempunyai kes terhadap Charlotte, atau klinik kerana mereka membantu orang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar