Cara Berhenti Berpeluh ketiak berlebihan - Tips Terbukti untuk Hentikan Berpeluh dan Rasa sejuk dan selesa

Cara Berhenti Berpeluh ketiak berlebihan - Tips Terbukti untuk Hentikan Berpeluh dan Rasa sejuk dan selesa

Tiada apa-apa mematikan orang lebih daripada sisi ketiak yang basah. Ini tidak boleh menjadi lebih benar apabila anda mempunyai tarikh dengan seseorang di beberapa restoran mewah, semua berpakaian dan rapi tetapi jelas kelihatan berpeluh pada ketiak. Tidak ada silap mata tentang bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak berlebihan. Ia mengambil masa lebih daripada satu penyelesaian tunggal. Anda perlu membuat perubahan drastik dalam gaya hidup anda jika anda mahu untuk hidup peluh bebas.

Untuk berurusan dengan hiperhidrosis atau peluh yang tidak normal, anda perlu mengambil kira kebersihan anda secara keseluruhan. Adakah anda mandi sekurang-kurangnya sekali sehari? Jika cuaca terlalu sejuk untuk anda mandi, anda boleh membasuh diri anda kering dengan tuala lembap.

Tuala basah memberikan kesan penyejukan pada kulit anda, menjadikan kelenjar peluh anda berasa lebih selesa. Kemudian memakai beberapa antiperspirants menutup liang peluh mereka yang jahat. Jika antiperspirants tetap tidak bersenam, gunakan salah satu yang penuh dengan aluminium klorida. Ia berfungsi dengan cara yang sama seperti antiperspirants biasa, hanya lebih kuat.

Untuk melepaskan peluh pada masa tertentu dalam sehari, melakukan senaman berat lebih baik pada waktu petang selepas anda pulang dari kerja. Sweat perlu tetap mengeluarkan satu cara atau yang lain. Dan cara terbaik yang perlu dilakukan untuk iaitu dengan bersenam secara teratur. Anda akan terkejut untuk mengetahui bahawa anda berpeluh kurang dan kurang sepanjang hari apabila anda membenarkan diri anda untuk berpeluh banyak di hadapan treadmill anda.

Bincangkan pilihan untuk mengambil ubat-ubatan dengan doktor anda. Ini bukan untuk semua orang. Jika keadaan anda boleh dirawat dengan perubahan gaya hidup yang hanya semata-mata, tidak ada keperluan untuk menghabiskan jumlah yang tidak masuk akal wang untuk membeli beberapa pil antiperspirant. Hanya membawa mereka seperti yang dinasihatkan. Dan pastikan anda sentiasa berpegang kepada jadual supaya tidak memburukkan lagi keadaan anda.

Mendapatkan menguasai diri, terutamanya apabila anda berada dalam keadaan apabila anda mempamerkan emosi yang kuat. Ini adalah cara yang berkesan bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak berlebihan. Jika anda berasa terlalu saraf, berehat otot anda, menarik nafas panjang, dan bermain beberapa muzik jika anda mempunyai pemain muzik anda dengan anda. Elakkan berfikir terlalu banyak tentang bahawa perkara yang membuat anda saraf. Ia akan melakukan anda tidak baik, ditambah ia kebakaran sehingga hasil peluh badan anda selepas peluh selepas peluh.

Tidak mengapa untuk menjadi bergaya selagi anda tidak memakai barangan yang menghilangkan tahap keselesaan anda. Seluar jeans ketat dan kasut dan baju harus keluar dari senarai anda. Anda boleh bergaya dan glamor tanpa memakai sesuatu yang terlalu kecil sekali. Jika anda fikir anda paling selesa dengan pakaian yang diperbuat daripada bahan kapas, kemudian mempertimbangkan memakai jenis mereka pakaian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar