Rawatan Asli Ulser Mulut Menggunakan Homeopathy

Rawatan Asli Ulser Mulut Menggunakan Homeopathy

Rawatan semula jadi ulser mulut adalah yang paling berkesan diuruskan oleh penggunaan ubat-ubatan homeopati. Ini kerana homeopati hanya berfungsi dengan meningkatkan sistem imun anda, supaya anda menyembuhkan anda.

Pilihan ini adalah jauh lebih tinggi daripada apa-apa langkah bersifat menindas, yang akan berbuat apa-apa untuk menyelesaikan keadaan, membolehkan pulangan yang berterusan pada terbaik, atau penyakit yang lebih serius untuk memulakan, jika sistem imun anda adalah di bahagian bawah batu.

Satu lagi nama untuk ulser mulut adalah aphtha, atau aphthae atau ulser aphthous.

Ia adalah penting untuk mengetahui apa ulser mulut adalah, kerana kebanyakan orang memanggil letusan ulser. Ulser ialah apabila tisu telah 'dimakan jauh', kerana ia merupakan yang berlubang atau kawah. Letusan, sama-sama sakit dan menyusahkan, adalah seperti bukit - ia berbangga dengan kulit anda.

Muriaticum Natrum (Nat mur) adalah ubat homeopati yang sama untuk ulser mulut atau aphthous ulcers.They boleh berada di lidah anda atau pada gusi anda. Mereka sering pintar dan membakar pada kenalan dengan makanan. Jadi selera anda boleh meninggalkan anda.

Vesikel mulut, atau lepuh (kantung berisi cecair), juga berada di bawah pengaruh ubat ini. Seperti juga yang kebas atau kesemutan lidah anda.

Kerap anda kehilangan deria rasa dan bau.

Haiwan yang mempunyai kaki dan mulut yang amat ditakuti sering perlu Nat mur, selagi tanda-tanda mereka bersetuju.

Orang-orang yang berbuat baik dengan Nat mur cenderung untuk mengalami kesakitan yang lebih besar pada siang hari, biasanya 10:00-3:00, tetapi semua jam cahaya matahari adalah buruk bagi mereka. Relief datang pada waktu malam. Jadi, anda mungkin mendapati diri anda makan lebih banyak pada waktu malam, sedikit di siang hari.

Kehangatan matahari, serta cahayanya, juga boleh membuat gejala-gejala anda lebih teruk. Begitu juga minuman panas dan makanan.

Rawatan semulajadi terbaik ulser mulut kerja-kerja dengan meningkatkan sistem imun anda ke tahap di mana ia boleh mengambil alih tugasnya penyembuhan anda. Kemudian keadaan lain juga mungkin hilang di belakangnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar