Rawatan Homeopati Selsema Yang Adakah Lebih buruk di Waking

Rawatan Homeopati Selsema Yang Adakah Lebih buruk di Waking

Rawatan homeopati selesema, selesema, atau sememangnya untuk sebarang masalah kesihatan, hanya akan berkesan jika punca dikenali (iaitu apa yang berlaku dalam hidup anda apabila ia bermula) dan gejala-gejala yang unik yang berkaitan dengan sejuk. Sebaik-baiknya, kedua-duanya.

Selsema, kerana semua maladies, datang dalam pelbagai samaran. Sesetengah mula tiba-tiba, dalam jam. Orang lain mungkin mengambil masa untuk muncul.

Bagi sesetengah orang, fokus utama adalah pada bersin, untuk orang lain ia menunaikan hidung. Ada yang mempunyai sakit tekak, yang lain mempunyai sakit mata.

Sesetengah mendapatkan tidur yang nyenyak dengan adanya masalah hanya pada siang hari, yang lain lebih teruk melanda pada waktu malam.

Kalau mengikut simptom sahaja, ia boleh menjadi sukar untuk membezakan antara demam sejuk dan rumput kering. Itulah sebabnya pakar homeopati mempunyai kepentingan kecil dalam label penyakit. Apa yang penting ialah gejala yang unik.

Ubat homeopati Nux Vomica adalah ubat yang sama dan digunakan sebanyak oleh pengamal homeopati sebagai oleh prescribers rumah. Ia adalah salah satu ubat yang paling berguna untuk merawat demam, selsema dan flu. Tetapi hanya jika gejala-gejala anda sepadan.

Nux Vomica mempunyai gejala sedikit luar biasa yang mempunyai coryza cecair (menunaikan hidung mengalir) pada siang hari, tetapi merasa dihalang pada waktu malam.

Tanda-tanda adalah biasanya lebih teruk pada bangun atau meningkat - mereka yang memerlukan ubat-ubatan ini sentiasa Perkara pertama yang lebih teruk pada waktu pagi. Terdapat banyak lagi bersin pada masa ini, dan banyak lagi coryza. Ini mungkin kerana hidung yang tersumbat hilang, yang membolehkan untuk malam '; pengumpulan s ke longkang. Tetapi, kerana ini adalah masa yang tidak baik anyway, ini adalah sebab yang paling mungkin.

Rawatan homeopati selesema perlu mempertimbangkan semua gejala yang berkaitan anda, untuk menjadi berkesan. Semakin aneh gejala yang lebih baik, kerana ini cenderung untuk menghadkan bilangan ubat-ubatan dengan gejala itu.

Mereka yang memerlukan Nux Vomica mungkin mempunyai sakit kepala yang disertakan gejala mereka. Dan mereka akan cenderung untuk menjadi lebih peka terhadap rangsangan luar - seperti bunyi, bau dan cahaya. Perkara-perkara ini akan menyakitkan hati mereka, mungkin juga menjadikan mereka cukup marah untuk mengganggu orang di sekeliling mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar