Rawatan semula jadi Selesema Dengan Menggunakan Gejala Sendiri Peribadi Anda

Rawatan semula jadi Selesema Dengan Menggunakan Gejala Sendiri Peribadi Anda

Rawatan semula jadi selesema adalah yang terbaik ditemui mencari punca dan kemudian yang hampir sama tanda-tanda anda kepada orang-ubat homeopati yang paling serupa.

Punca sebarang selesema datang ke sistem imun anda, atau sebaliknya kekurangan anda satu. Jika ia adalah dalam keadaan yang baik, ia tidak akan kira berapa ramai orang dengan selesema yang anda datang ke dalam hubungan dengan. Badan anda berjaya akan menentang semua percubaan virus untuk masuk.

Meningkatkan imuniti anda dengan cara biasa makan secara sihat, mendapat tidur yang cukup, untuk keluar ke matahari, mendapat senaman yang cukup, untuk keluar ke alam semula jadi dan lain-lain mungkin mengambil masa. Terlalu banyak masa untuk perhatian segera anda untuk mendapatkan lebih selesema.

Terdapat pelbagai cara yang cepat untuk melakukan perkara yang sama.

Homeopati berfungsi dengan cepat meningkatkan sistem imun anda, ke titik bahawa anda mengambil alih penyembuhan dan menyembuhkan diri sendiri. Dengan cepat, saya bercakap tentang detik-detik. Sebaik sahaja anda mengambil ubat ini, ia mendapat untuk bekerja. Anda tidak boleh melihat apa-apa diri selama kira-kira 20 minit. Maka anda mungkin tidur (seperti yang anda kini lebih tenang), atau anda mungkin melihat perasaan yang lebih ringan. Atau gejala hanya boleh mengurangkan sendiri.

Tetapi untuk sampai ke peringkat ini, anda perlu berupaya untuk perlawanan gejala anda dengan orang-orang ubat yang paling sesuai.

Pertama mari kita lihat tanda-tanda biasa selesema. Mereka adalah demam biasanya diiringi oleh beberapa gejala sejuk dan sakit badan.

Ubat homeopati Nux Vomica boleh memulihkan demam panas dengan menggigil. Malah seram sejuk adalah bahagian yang paling teruk kerana walaupun pergerakan sedikit, yang mengganggu pakaian anda atau katil meliputi, memulakan mereka. Demam yang Nux Vomica akan menyelesaikan tidak perlu terhad kepada demam selesema. Ia boleh menjadi apa-apa demam.

Gejala-gejala lain yang kuat Nux Vomica termasuk:

batuk akan mula sakit kepala yang teruk - satu dengan ciri-ciri penuh
hidung tersumbat pada waktu malam, yang mengalir dengan bebas di siang hari
bersin yang merupakan perkara lebih teruk pada waktu pagi
pernafasan cetek atau tertindas
keletihan, seperti mau runtuh
mudah sejuk, lebih baik untuk kehangatan dan aplikasi hangat
Mari berlakunya selesema menjadi peringatan bahawa anda perlu membuat beberapa perubahan yang sihat dalam hidup anda. Sebelum anda mendapatkan lebih daripada sekadar selesema. Dalam memilih rawatan semulajadi selesema, anda boleh memulakan perjalanan yang lebih semula jadi penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar